CHARMIG JÄKEL


[Lina]

heltonödighemsida


Kommentarer
Postat av: linn

gallupundersökning, skräcködla, fiskrens, dubbelörn, hunddukstork, lokförararm, genomrutten, saftblandare, pipsprängning, brukspatron, badmintonknä, kultfilm, revisorassistent, gasbehållarskylt, köttsprinkler, slagruta, evighetsmaskin, tinnertrasa, pianotråd, glasblåsararm, tändargas, splatterfilm, kadavergrop, slottsspöke, skägglav, enkelsidig, vulkantur, insektsbett, tarmsköljning, klipulver, varghund, ljugarbänk, eljusspår, eldsjäl, överstegsfint, triadmedlem.

2010-05-20 @ 20:16:13
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vet du hur farligt det är att sola solarium? Vet du ens VARFÖR det är så farligt?

Jag har skrivit ett inlägg om det på min blogg och skulle vara glad om du läste det och kommentera vad du tycker om inlägget och solariet.



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/ar-solarium-farligt.html



TACK! :)

2010-05-20 @ 20:23:12
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: lisa

HAHAHAHA DU ÄR BÄSTA FOTOGRAFEN!!!

2010-05-30 @ 19:25:47
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback