- vad gör dig glad?

Det var någon som frågade 'vad gör er glada?' så jag började fundera lite och jag har kommit fram till:

-Musik, låtar som andra blir deprimerade kan rädda min dag. Jag gillar att skaffa en egen uppfattning om vad musiken handlar om, oftast blir det till något bra.
-Att resa, det är ofta jag tar den bussen som tar 20 min extra hem bara för att. När jag åker buss ensam med musiken i bakgrunden släpper jag all stress, oro och framförallt all ångest.
-Att åka första spårvagnen hem en sommarmorgon, det finns alltid någon lite konstig som ska sätta sig bredvid och prata.
-Jag tycker om när mina vänner är fina, jag är inte så fin själv så jag kan drunkna i deras fina ögon istället.
-Jag tycker om att bli kliad lite försiktigt på handleden, man slappnar av och glömmer allt.
-Men det största lyckopillret är väl att föreviga ett ögonblick, jag tycker om att veta att jag kan skriva ut bilder på mina vänner och vad jag har gjort och ta fram dem om 50 år och minnas min ungdom. Det är en fin känsla.

Det var det jag kunde komma fram till för tillfället.

Nu återstår det bara, vad gör er glada?

Kommentarer
Postat av: linahjertaemma<3

du gör mig glad.

finare vän får man leta efter.

<3

2010-03-16 @ 18:44:09
Postat av: Juliaa

Emma säg inte att du inte är fin för det är du! :) du och lina gör mig glad,särskilt när ni är överpigga... hehehe ;) <3

2010-03-17 @ 16:31:35
Postat av: Sophie

Emma, du är som fan fin! Du gör mig glad min fina underbara vän <3

2010-03-18 @ 23:10:53
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback