- Finaste Julia

Jag och Julia åkte till slottskogen för att göra en fotouppgift med bländare, skärpedjup och sånt. Men vi glömde pappret i skolan så vi slarvade runt och lekte lite istället. Jag tvingade henne att klättra upp i ett träd och efter att hon av någon anledning skulle dra av sig skorna 1,5 meter över maken så blev vi lite seriösare.
Det är sujkt vilken skilnad det är på min Nikon D40x och skolans D70
. D70:n är min tills på fredag(onsdag, 5 Oktober :D) och jag ska se om jag kan utnyttja det på något bra sätt!♥



Kommentarer
Postat av: Offfis

sjukt fina bilder på henne!

2009-10-01 @ 00:09:40
URL: http://cokoffelia.blogg.se/
Postat av: lina mcawesome!

vi kan ju alltid ta porrbilder på oss två, emma ;)



Julia är snyggsnygg f'resten!

2009-10-01 @ 05:38:46
Postat av: tokiga_emsan haha

emma du vet vad jag tycker om bilderna... HEMSKA :P

2009-10-02 @ 17:03:04
Postat av: Lorina

vad duktig du är på att fota! :)

2009-10-06 @ 17:43:43
URL: http://lorina.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback