- Håkan Hellström

Först och främst börjar vi med fredagen.
Håkan Hellström, adrenalinet pumpade och jag kände peppen. Dedär 20 minutrarna i kö för att komma in på liseberg när vi kunde ha gått rakt igenom var oväsentlia. Vi stog nästan länst bak, men det gjorde inget. Varken jag eller A är tillräckligt långt över marken för att se över alla huvuden så där på den lilla 'kullen' stog vi bra. När 'tro och tvivel' började och man såg alla lysande mobiler, kameror och hörde alla skriv från tonårsflickor med småförälskelser på personer de aldrig kommer att träffa. Dom spelade nästan två timmar. Det var två timmar sång -trots min urdåliga sångröst- och lycka. Sen armbågade jag mig fram lite för att få sittplats på bussen.

Okej, lördagen då. Jag träffade Linus, Lina, Cassandra och -randomdudefrånnorbotten?- Krille. Senare träffade vi på Mr.C och han och Lina försvann iväg så vi bestämde oss för att gå ner till hamnen där vi spenderade större delen av kvällen. Ester-Lee anslöt sig lite senare efter att ha åkt till frihamnen istället för läppstiftet. IQ-nivån kanske inte är så hög i mitt umgänge. Allt som allt så blev det lite old school stuff. Öl/vin och knäckebröd. Ja, vi gick runt och år knäckebröd. Knäckebröd är awsomeeeeee! Men iallafall så skulle vi till langarN sen och min graciösa sida ville visa sig igen. Av någon anledning så skulle jag göra något på spårvagnsspåret och halkade och fick en såkallad 'attack' i knät igen. EHEHeh-eheEHe, mamma kom och hämta mig och nu sitter jag här med en linda runt knät.

Smart_chey!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra emma, mycket bra gjort!

2009-09-19 @ 22:06:00
Postat av: michaela

så jädra coolt när man lyckas med dessa bilder.

Bra gjort! :)

2009-09-20 @ 10:41:41
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-09-20 @ 15:22:55
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback