- Systrarna


Jag förstår verkligen inte att det fortfarande finns de som tycker att vi är lika. Hon är två år äldra, kortare, blondare och ja. Jag ser inte likheten alls. Ja, det är iallafall min syster Malin som gjorde mig besök när jag stog och posade lite bakom kameran. Vad ska jag säga, jag har feber och ont i halsen men är jettepigg ändå så jag springer runt hemma och tar kort på mig själv eftersom att jag inte kan gå ut. Tja, mamma tvingade mig till skolan en stund eftersom att vi hade skolfoto idag. JAG FICK STÅ UPP<3
Sen att jag fick stå i mitten och fick bevis på att jag verkligen är kortast i klassen var inte lika kul.

Peace

Kommentarer
Postat av: Fluffiie

Älskar din header!

Du är ju grym på att fotografera! :]

2009-09-03 @ 09:57:21
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: Amanda Constance

ni har typ likadana ögon. ;>

2009-09-03 @ 21:55:18
URL: http://amandaconstance.blogg.se/
Postat av: lina mcawesome!

alltså!

nu har jag kommenterat lite random här och där, så du borde bli glad.

jag har varit vaken sedan 04.08, så jag är egentligen snart helt klar för skolan, vilket suger eftersom jag insåg att det är lite överdrivet tidigt ;o

anywaaaayz, när du läser detta kommer du tänka på mig och på hur bäst vi (aka jag) är!



l i n a + e m m a = p u r e a w e s o m e n e s s !

2009-10-01 @ 06:21:29
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback