- ?

Dagarna bara går, snart fyller mamma 50. Det känns som att det var igår jag retade henne för att hon fyllde 40. Då var jag sju år, så mycket har förändrats. Om jag skulle veta vad som skulle komma hade jag nog varit rädd för framtiden. Mitt hjärta sviker mig, mina tankar vandrar åt fel håll igen. Det är snart dags att ta tag i allt igen. Usch, jag borde inte klaga. Tänk på de som äter massa mediciner, svälter eller blir slagna. Det är väl inget som borde jämföras egentligen. Tillbaka till historielektionen med Sveriges suraste tant nu.
Jag saknar dig, jag saknar din röst.

Kommentarer
Postat av: sophie

saknar dig och din röst också! men vi syyyyns imon :D

2009-09-28 @ 19:53:32
URL: http://marioskutt.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.

2009-09-28 @ 23:29:53
URL: http://metrobloggen.se/krhnke
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback