- Forest


Åh, min fotolärare ringde till mig i början av veckan och undrade varför jag inte hade lämnat tillbaka kameran. Jag blev väldigt chockad över att han inte var arg -som han brukar vara för minsta lilla grej- utan snällt sa att jag skulle komma tillbaka till skolan och lämna tillbaka den när jag blivit frisk igen. Jag har nog glömt att berätta att en av mina bilder (den däruppe) har blivit uppsatt i entrén i skolan!
Jag var hos Sophie i biskopsgården igårkväll och hjälpte henne med lite multimediagrejer hon hade missat. Sen så missade jag bussen i stan så jag gick från kungsportsplatsen upplängs hela avenyn till berzeliegatan. Duktig Tjej? Idag ska jag försöka städa upp lite i mitt rum -igen- och försöka att få någon att ta en fika med mig i haga eller något!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sophie

hihi tack för hjälpen emmsan <3

2009-10-29 @ 13:02:46
URL: http://marioskutt.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback