- Och jag svär att jag hörde lastbilar från E4:an


Håkan i all ära, jag tycker att det är bra när man går uppochner för avenyn i hopp om att hitta ett café, hamlar på vasagatan med varsin chailatte i handen för att promenera till järntorget för det var lite hungrigt. En till person anslöt sig, där satt vi i över en timma och tjatade. Blev tillsagda på spårvagnen av sura överklass tanter. Lite fniss och ett hejdå så försvann en. En ganska tyst bussresa hem och där skiljdes vi åt på min hållplats för du bor längre bort från stan än mig.

Höstkvällar i all ära.

Kommentarer
Postat av: Maja.

Håkan och alla hans texter kan verkligen förgylla ens dag. Ser det du skrev som en video framför mig nu med musiken i bakgrunden. Härligt.

2009-10-31 @ 00:04:05
URL: http://mcaria.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback