- viktig (?) information


just nu sitter jag här, tänker och lyssnar på typ världens finaste låt. Åh, ärligt den tjejen är helt underbar. Jag var i skolan, tvingades att göra en logga till multimedia/foto arbetet till stadsbibloteket i illustrator (:c), ätit massa clementiner, lyckats övertala lina och sophie att följa med mig till stockholm över mellandagarna och nyår, blivit lite för glad och suttit och kollat efter billiga tåg på lektionen = min historialärare blev surare än vanligt, haft engelska, åkt till sjukgymnasten, svarar på typ 1 miljon frågor om mitt knä och funderat på vad det är för konstiga människor som skriver dom där undersökningarna, skrattat, pratat lite mer om vad som händer efter operationen och halvt sprungit mellan bussarna på frölunda, sedan hem (snöblandat regn är inte min grej alltså. Västkusten är bäst, fast bara på sommaren.), tittat på bilder från spanien och saknat det lite extra, sett bilder från handbollen -ja, jag saknar det sjukt mycket men efter skada,bytande av föreningar osv så har jag ingen ork längre. Jag träffade min tränare när jag var påväg hem från skolan och lovade att jag skulle ta mig ner någon dag- nu ska jag lyssna lite mer på Melissa Horn och fixa nya penslar till photoshop.

Kommentarer
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback