- Fina cambilder

Men vad gör man inte när kameran är kvar i skåne? Man sätter sig och känner sig dum framför webcameran! Eh, ja haha. Jag fick ju för mig att jag skulle sminka mig och platta håret igår. Men det gick väl sådär så jag satte upp det endå. Ja, jag är väldigt bra och jag har köpt (eller tekniskt sett lina har köpt till mig, PUSS) glasögon utan styrka<3
På måndag bär det av ut i sverige igen, huvudstaden Stockholm för att träffa söta människor. Sen ska jag nog vara hemma, det är jobbigt att resa så mycket även om det är kul. Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, cya! :*


 


Kommentarer
Postat av: Your future lover ;)

TUFF_CHEY!

haha, Emma-darling, du bara åker ifrån mig sådär igen, det är inte okej! inte o-k!

vi måstemåstemåste ses innan du åker, tycker jag ;o

du passar i glasögonen, och du kan skratta dig lycklig för att du har en sån rik kompis som mig, så jag kan ge dig sånt *:

PUSS ÄLSKLING!!1 <3333

2009-07-24 @ 13:25:50
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback