- Segt

Sega uppdateringar, jag vet! Jag har haft fullt upp. Söndagen var fylld med gammla&nya vänner, vin i papp muggar, rixfm festival och lite regn. Det var en fin dag, idag har jag städat mitt rum, slängt massa onödiga saker och tvättat! Skolan börjar ju snart, fy.
Imorgon måste jag gå upp innan åtta, ortopeden ringer mellan 08.00-09.00 så ska vi prata om min nästan 8 månader gamla korsbandsskada som inte vill ge med sig. Dom kanske äntligen fattar att jag vill operera och börja om på nytt, men jag vet inte. Ska även ta mig ner till heidhallen någon dag. Efter allt strul med våran gamla förening (kv ik sport) så har hela (92) laget flyttat till heid en bit bort. Det blir nog bra.

Peace


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här frågor <3

2009-08-18 @ 10:50:09
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; Åh, förlåt för att jag frågade då T_T

Men jag har lagt till dig nu <3

2009-08-18 @ 12:02:09
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback