- Random


För det första så funderar jag på att slänga in en ny header, igen. Jag har svårt att bestämma mig hur jag vill att designen ska se ut.
För det andra (bilden är lånad från google) så har jag tittat klart på True Blood SOE1 idag och börjat på SEO2. Det är utan tvekan min nya favoritserie. Pappa har tagigt med sig hundarna och åkt ner till kungsbacka så det är lungt och skönt hemma! Nu ska jag titta på ett avsnitt på SEO2 och sedan så måste jag städa badrummet.
Man måste väl göra lite nytta när man endå är hemma?

Peace

Kommentarer
Postat av: Linusb0y

Sv: allt beror på hur man gör det, hur tilltalande man låter, hur bra man gör jobbet + man får vad man betalar :)

Sen så går man ju till rätt personer som man vet köper ;);)

2009-10-22 @ 22:17:29
URL: http://linustoftas.blogg.se/
Postat av: Linusb0y

Sv: allt beror på hur man gör det, hur tilltalande man låter, hur bra man gör jobbet + man får vad man betalar :)

Sen så går man ju till rätt personer som man vet köper ;);)

2009-10-22 @ 22:19:08
URL: http://linustoftas.blogg.se/
Postat av: lina mcawesome!

kom till skolan, slyna! <3

2009-10-23 @ 07:34:04
Postat av: lisa!

söt blogg du har! :)



vad har du för intressen, vad brukar du blogga om och hur gammal är du? :)

2009-10-24 @ 02:24:52
URL: http://llisahedman.blogg.se/
<
Innan du kommenterar:

- Jag fotar med Nikon D40
- Jag vill inte rösta på dig i någon tävling
- Elaka/stötande kommentarer tas bort
- Jag redigerar i adobe photoshop CS3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback